Huijausviestejä liikkeellä Kuntaliiton nimissä - emme myy matkapuhelimia

Kuntaliiton nimissä on kaupattu viiden euron matkapuhelimia. Viesti on kirjoitettu kömpelösti, ja siitä on linkitetty väärennökseen Kuntaliiton Facebook-sivusta, joka on nyttemmin poistettu. Mainos on auennut selaimeen. Pyrkimys on saada ihmiset luovuttamaan luottokorttitietojaan.

Tässä ei ole taustalla Kuntaliitto, emme myy tai lahjoita matkapuhelimia. Jos vastaavia mainoksia esiintyy, kannattaa tarkistaa oman selaimen mainosasetukset ja laajennusosat.

Toivomme, että ilmoitatte mahdollisista uusista huijausyrityksistä allekirjoittaneelle. Linkeistä tai kuvakaappauksista olisi meille hyötyä, kun selvitämme asiaa.

Tervetuloa mukaan kuntien viestijöiden tapaamiseen!

Tapaaminen järjestetään 14.-15.5.2024 Kuopiossa. Kattoteemoina ovat demokratian vahvistaminen, vaikuttamisviestintä ja tekoäly viestinnässä. Osallistua voivat kuntien ja kuntataustaisten organisaatioiden sekä hyvinvointialueiden viestijät. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan.