Tapahtuma

Kannustamme kuntia mukaan VRK:n Syysmyräkkä -tapahtumaan kehittämään toimintaansa

Väestörekisterikeskus ja Turun kaupunki järjestävät Syysmyräkkä -tapahtuman, jonne kutsutaan kehittämisestä kiinnostuneita henkilöitä myös ja erityisesti kunnista. Kuntaliitto tukee tapahtuman järjestämistä kannustamalla kuntia mukaan osallistumaan työskentelyyn ja osallistumalla työpajojen suunnitteluun. Kuntaliitosta mukana on Tulevaisuuden kunnan digitalisointi -projektin tiimi.

Syysmyräkkä tapahtumassa työskennellään työpajamaisesti moniosaajatiimeissä, joiden työskentelyn tueksi VRK tarjoaa ammattitaitoisen fasilitoinnin ja asiantuntevat valmentajat. Kaikkea ei tarvitse osata, vaan syysmyräkästä saa apua!

Tapahtumat järjestetään Turussa perjantaina 16.11.2018 ja lauantaina 17.11.2018. Helsingissä/Espoossa tapahtuma on yksipäiväinen perjantai 16.11.2018.

Kuntapalveluiden trivagoa kehittämään?

Julkinen hallinto, kolmas sektori ja yritykset haluavat tarjota palveluita asiakasta paremmin ymmärtäen. Syysmyräkkään voi tulla ideoimaan ja suunnittelemaan ratkaisuja näistä lähtökohdista käsin. Tulevissa haasteissa esille nousevat niin asiakasymmärrys, datan hyödyntäminen palveluiden räätälöinnissä kuin osallisuuden uusien mahdollisuuksien etsiminen. Millä tavalla sinun mielestäsi kunta-asiakasta voisi palvella tai opastaa erilaisissa elämäntilanteissa?

Syysmyräkkä noudattaa One Team Govin pelisääntöjä

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: https://vrk.fi/syysmyrakka2018

Lisätietoja ensisijaisesti VRK:sta, mutta yhteistyöstä Kuntaliitossa antaa tarvittaessa lisätietoja TukuDigi -projektipäällikkö Elisa Kettunen.