Kuntaliiton toiminta näkyvämmäksi ajankohtaiskatsauksella

TOP 3 -uutiskirje

Kuntaliitto alkaa julkaista 22.10. alkaen uutta sähköistä ajankohtaiskatsausta, joka seuraa tiiviisti liiton toimintaa ja antaa päivänpolttavaa tietoa kunta-alan ajankohtaisista kysymyksistä. Kahden viikon välein ilmestyvä TOP 3 Kuntaliitosta tarjoaa teräviä kannanottoja, laadukasta tutkimustietoa sekä hyödyllisiä näkökulmia.

TOP 3 Kuntaliitosta toimitetaan uutiskirjeen muodossa. Kirjeessä käsitellään nimensä mukaisesti kolmea ajankohtaista ja tärkeää teemaa, joiden kautta avataan liiton toimintaa.

- Olemme iloisia, että saamme tavoitettua uudella kirjeellä mahdollisimman laajan yleisön ja kerrottua, mitä me Kuntaliitossa ajattelemme ajankohtaisista kysymyksistä ja mitä teemme niiden hyväksi, toteaa Kuntaliiton toimitusjohtaja JariKoskinen.

Ajankohtaiskatsauksen kohderyhmään kuuluvat kuntien johdon ja päättäjien ohella aivan kaikki kunta-alasta kiinnostuneet.

- Kirje on syntynyt asiakastarpeesta. Haluamme tyydyttää ihmisten tiedonjanon kertomalla entistä tarkemmin, mitä Kuntaliitossa tapahtuu ja millaisten asioiden kanssa teemme arjessa työtä, kuvailee Kuntaliiton yhteysjohtaja LauriLamminmäki.

TOP 3 Kuntaliitosta tulee korvaamaan aiemman Kuntapäättäjä-uutiskirjeen, jonka lukijakanta laajenee uudistuksen myötä. Kuntapäättäjän tilaajat säilyvät uudistuksen myötä tilaajina edelleen. Uudet tilaajat saavat tilattua kirjeen tilauslomakkeella.

Tervetuloa mukaan kuntien viestijöiden tapaamiseen!

Tapaaminen järjestetään 14.-15.5.2024 Kuopiossa. Kattoteemoina ovat demokratian vahvistaminen, vaikuttamisviestintä ja tekoäly viestinnässä. Osallistua voivat kuntien ja kuntataustaisten organisaatioiden sekä hyvinvointialueiden viestijät. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan.