Kuntamarkkinat 12.-13.9.2018

Kuntamarkkinat 2018: Tutustu seminaari-antiimme!

Kuntamarkkinat järjestettiin jo 25. kerran. Kuntaliiton asiakastilaisuus kokosi tällä keraa 7 800 julkishallinnon päättäjää ja toimijaa. Mukana näytteilleasettajana oli noin 200 yritystä ja yhteisöä.

Lisätietoa:

Elinvoima ja digitalisaatio

Turvallisuus ja varautuminen

Kestävyys ja oikeudenmukaisuus

Uudistuminen, johtaminen ja ennakointi

Demokratia, osallisuus ja viestintä

Hyvinvointi ja sivistys

Maakunta- ja sote-uudistuksen muutostukiklinikka

Lakiklinikka

Ajankohtaista julkisista hankinnoista

EU- ja kansainväliset sekä maahanmuutto-, tasa-arvo-ja yhdenvertaisuusasiat

Ilmoittaudu kuntien hyvinvointiseminaariin!

Kevään innostavin HYTE-tapahtuma on Kuntien hyvinvointiseminaari, jonka teemana on tänä vuonna elinympäristö hyvinvoinnin lähteenä.

Maksuton tilaisuus järjestetään Kuntatalolla Helsingissä tiistaina 14.5. klo 9.30-15.30.

Muutoksia kuntien muutoksenhakuohjeisiin

Kuntien valitusosoituksissa on huomioitava kaksi kesän 2023 aikana tullutta muutosta.

Tutustu ohjeistukseen.

Kuntaliiton ratkaisut teknisen toimen osaajapulaan

Tutustu Kuntaliiton ratkaisuihin!