Webcast: Maaseutu LIVE -lähetykset ovat alkaneet

Maaseutu

Kuntaliiton Maaseutu LIVE -lähetykset ovat käynnistyneet. Syksyn aikana tuotamme useita maaseutuaiheisia lähetyksiä yhteistyössä Kunta.tv:n kanssa. Lähetyksiä voit seurata suorana tai katsoa myöhemmin tallenteena.  Käy katsomassa, miten maaseutua tehtiin näkyväksi 15.8. 2018!

Maaseutu näkyväksi -webcast 15.8. toteutettiin yhteistyössä Kuntaliiton, Kainuun ja Pirkanmaan  liittojen sekä Maaseutupolitiikan neuvoston kanssa.

Syksystä 2017 syksyyn 2018 pilotoitiin Pirkanmaalla ja Kainuussa maaseutuvaikutusten arviointia osana maakunta- ja sote-uudistuksen valmistelua  ”Maaseutuvaikutusten arviointi työkaluna maakunta- ja sote -uudistuksessa” -hankkeessa.

Maaseutu näkyväksi -webcast tuo keskusteluun sekä pilottimaakuntien kokemuksia sekä laajemmin uudistuksen vaikutuksia maaseudulle erityisesti palveluiden, hankintojen ja yrittäjyyden sekä demokratian näkökulmista.

Tallenne löytyy täältä: https://www.kunta.tv/suorat-lahetykset/kuntaliitto-live/maaseutu-live/

Seuraava Maaseutu LIVE -webcast lähetetään 31.10. ja silloin aiheena on Maankäyttö- ja rakennuslain uudistus.