Webcast: Maaseutu LIVE - Maaseudun arjen turva 4.12.

Maaseutu LIVE

Maaseudun arjen turva - mitä se edellyttää?

Mikä merkitys turvallisessa arjessa on toimivalla infrakstuktuurilla, poliisi- ja pelastuspalveluiden saatavuudella, alueellisella yhteistyöllä ja kansalaisten omatoimisella varautumisella? Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan.

Tilaisuuden emäntänä toimii kansanedustaja Marisanna Jarva ja puheenjohtajana Petri Rinne, KAHVEE/Suomen Kylät ry. Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Maaseutupolitiikan Maaseudun INFRA-verkosto ja Kansalaistoiminta ja hyvinvointi (KAHVEE) -verkosto sekä Suomen pelastusalan keskusjärjestö (SPEK).

Aika: tiistai 4.12.2018 klo 8.00-10.30.
Paikka: Pikkuparlamentti, Kansalaisinfo

Seminaaria voit seurata suorana lähetyksenä täällähttps://bit.ly/2Ua6vSb

Lisää teknisiä ohjeita sivun alalaidassa.

8.30 Seminaarin avaus, kansanedustaja Marisanna Jarva

8.40 Toimiva arki ja infran turvallisuus, Taina Väre, Kuntaliitto

8.50 Pelastustoimen palvelut maaseudulla, Vesa-Pekka Tervo, Kuntaliitto

9.10 Poliisipalveluiden saatavuus maaseudulla, Marko Heikkilä,

9.30 Alueellisella yhteistyöllä paikallista hyvinvointia ja turvallisuutta, Marko Palmgren, maaseudun arjen palveluverkosto-hanke

9.50 Kansalaiset turvallisuustoimijoina, Heikki Laurikainen, SPEK

10.15 Keskustelua ja päätössanat, Petri Rinne, Suomen kylät Ry

10.30 Tilaisuus päättyy

Teknisiä ohjeita

(Tässä versiossa ei ole kommenttikenttää. Voit käyttää linkkiä, mikäli et saa varsinaista linkkiä toimimaan laitteellasi.)

• Päivitä sivu näppäimellä F5 tai lataamalla sivu uudestaan, jos lähetys katkeaa tai jos lähetyksen seuraamisessa on ongelmia.
  • Mikäli katsotte lähetystä isommalla porukalla, suosittelemme kunnollista äänentoistoa (ulkoiset kaiuttimet)

Lähetyksen tuottaa Kunta.tv.

Ongelmatilanteissa ota yhteys Kunta.tv:lle tekstiviestillä p.+358 50 3239 345.