Webcast: Taloustorstai 22.11.2018

taloustorstai

Tervetuloa seuraamaan Taloustorstaita suorana lähetyksenä 22.11.2018.

Lähetyksen tallenne on katsottavissa täällä: https://bit.ly/2RZUMDM

Tarkista etukäteen, että selaimesi Flash-laajennus on päivitetty. Myös selain kannattaa päivittää.
Mobiililaitteilla lähetystä voi seurata erillisestä linkistä, joka löytyy teknisistä ohjeista.

• klo 9.30  Kuntien veroprosentit 2019 / Henrik Rainio
  • klo 9.50  Pitääkö korkojen nousua pelätä? / Jari Vaine
  • klo 10.10 –11.30 TUOTTAVUUSTORSTAI
  • Kuntien tuottavuuskehittämisen mahdollisuudet ja sudenkuopat / Jarmo Vakkuri, TaY
  • Kuntien väliset tuottavuusvertailut 2010–2017 / Samuel Ranta-Aho
  • Tuottavampi ja vaikuttavampi tulevaisuuden kunta / Kimmo Haapasalo, FCG
  • klo 11.30  Miten annan palautetta XBRL-taksonomiasta? / Elina Koskentalo, Tieke ry ja Sari Korento
  • klo 11.50  Ajankohtaista pikaisesti ja tilaisuuden päätös / Sanna Lehtonen

Esitysmateriaalit voit ladata itsellesi osoitteesta: https://www.kuntaliitto.fi/uutishuone/kuntaliitto-live/kuntaliiton-talo…

Kysymykset

Voit lähettää meille kysymyksiä lähetyksen aikana lähetysruudun kysymyskentästä.

Teknisiä ohjeita

• Päivitä sivu näppäimellä F5 tai lataamalla sivu uudestaan, jos lähetys katkeaa tai jos lähetyksen seuraamisessa on ongelmia.
  • Mikäli katsotte lähetystä isommalla porukalla, suosittelemme kunnollista äänentoistoa (ulkoiset kaiuttimet)

Lähetyksen tuottaa Kunta.tv. Ongelmatilanteissa ota yhteys Kunta.tv:lle tekstiviestillä p. 050 323 9345. Lue kuitenkin yllä olevat ohjeet ensin.

Tilaisuudesta tehdään myös tallenne, joka valmistuu noin viikon kuluttua suorasta lähetyksestä.