Webcast: TyöllisyysTiistai 11.9. klo 10

kuntaliitto live

Tervetuloa seuraamaan TyöllisyysTiistai-lähetystä 11.9. klo 10-12. Lähetyksen teemana on maahanmuuttajien työllisyys, josta puhumassa ovat muun muassa työministeri Jari Lindström ja hallitusneuvos Olli Sorainen työ- ja elinkeinoministeriöstä. Tallenteen voit katsoa tästä.

Tekniset ohjeet sivun alalaidassa.

10.00  Maahanmuuttajat ja työllisyys
Työministeri Jari Lindström, Työ- ja elinkeinoministeriö
Kuntaliiton puheenvuoro

10.30 Koulutusyhteistyötä kotouttamisessa
Liiketoimintajohtaja Riikka-Maria Yli-Suomu, Espoon seudun kuntakoulutusyhtymä Omnia
Kehittämispäällikkö Sanna Lindholm, Espoon kaupunki

11.00  Kotouttamisen SIB
Asiakkuuspäällikkö Katja Mannerström, Arffman Finland Oy

11.15  Kasvun eväät - osaava työvoima
Hallitusneuvos Olli Sorainen, työ- ja elinkeinoministeriö
Erityisasiantuntija Anu Wikman-Immonen, Kuntaliitto

11.40  Kokeilukatsaus - Hyviä käytäntöjä Turun seudulta
Yksiövalmentaja Heli Heino, Turun kaupunki
Yksilövalmentaja Maija Rosten, Turun kaupunki

TyöllisyysTiistai on Kuntaliiton uusi suorien lähetysten sarja työllisyysasioista. Yhteistyössä TEM.

Teknisiä ohjeita

• Lähetys näkyy tietokoneella yleisimmillä selaimilla esim. Firefox
  • Suosittelemme langallisen verkon käyttöä
  • Kokeile toista selainta, jos et saa lähetystä toimimaan laitteellasi.
  • Ongelmia lähetyksen seuraamisessa?Lähetystä voi seurata myös täältä >> (Tässä versiossa ei ole kommenttikenttää. Voit käyttää linkkiä, mikäli et saa varsinaista linkkiä toimimaan laitteellasi.)
  • Päivitä sivu näppäimellä F5 tai lataamalla sivu uudestaan, jos lähetys katkeaa tai jos lähetyksen seuraamisessa on ongelmia.
  • Mikäli katsotte lähetystä isommalla porukalla, suosittelemme kunnollista äänentoistoa (ulkoiset kaiuttimet)

Lähetyksen tuottaa Kunta.tv. Ongelmatilanteissa ota yhteys Kunta.tv:lle tekstiviestillä p. 050 301 3654 tai p. 050 323 9345. Lue kuitenkin yllä olevat ohjeet ensin.