Webcast: TyöllisyysTiistai 13.11.2018

webcast

Tervetuloa seuraamaan TyöllisyysTiistai -lähetystä suorana tiistaina 13.11.2018 klo 10.00! Teemana on kasvupalvelu-uudistus.

Lähetystä pääset seuraamaan täällä: https://bit.ly/2FjiZ6E

Kasvupalvelu-uudistuksen ajankohtaiskatsaus

klo 10:00   Kansanedustaja, työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan puheenjohtaja Tarja Filatov

klo 10:20   Kansliapäällikkö Jari Gustafsson, TEM

klo 10:30   Keskustelu ja katsojien kysymykset

Uudistuksen lakikokonaisuus, kuntavaikutukset

klo 10:50   Erityisasiantuntija Annukka Mäkinen, Kuntaliitto

klo 11:00   Palvelupäällikkö Anu Tirkkonen, Vantaan kaupunki

Asiakastietojen saatavuus

klo 11:15   Hallitussihteeri Meri Pensamo, TEM

klo 11:30   Lakimies Tarja Krakau, Kuntaliitto

Kokeilukatsaus

klo 11:45   Tutkijatapaaminen, Kehittämispäällikkö Erja Lindberg, Kuntaliitto

Kysymykset

Voit lähettää meille kysymyksiä lähetyksen aikana lähetysruudun kysymyskentästä.
Mobiilikatsojat voivat lähettää kysymyksiä osoitteeseen Marketta.Tanskanen@kuntaliitto.fi

Teknisiä ohjeita

• Lähetys näkyy tietokoneella yleisimmillä selaimilla esim. Firefox
  • Suosittelemme langallisen verkon käyttöä
  • Kokeile toista selainta, jos et saa lähetystä toimimaan laitteellasi.
  • Ongelmia lähetyksen seuraamisessa? Lähetystä voi seurata myös täältä >> (Tässä versiossa ei ole kommenttikenttää. Voit käyttää linkkiä, mikäli et saa varsinaista linkkiä toimimaan laitteellasi.)
  • Päivitä sivu näppäimellä F5 tai lataamalla sivu uudestaan, jos lähetys katkeaa tai jos lähetyksen seuraamisessa on ongelmia.
  • Mikäli katsotte lähetystä isommalla porukalla, suosittelemme kunnollista äänentoistoa (ulkoiset kaiuttimet)

Lähetyksen tuottaa Kunta.tvOngelmatilanteissa ota yhteys Kunta.tv:lle tekstiviestillä p. 050 301 3654. Lue kuitenkin yllä olevat ohjeet ensin.

Lisätietoja antavat

kehittämispäällikkö Erja Lindberg, sähköposti erja.lindberg@kuntaliitto.fi , p. 050 3814 096

informaatioassistentti Marketta Tanskanen, sähköposti marketta.tanskanen@kuntaliitto.fi, p. 050 50 341 3345

Voit lähettää palautetta ja toiveita Palaute-linkin kautta

TyöllisyysTiistain kohderyhmänä ovat etenkin kuntien työllisyysvastaavat ja TE-hallinnon työntekijät.

TyöllisyysTiistai on osallistujille maksuton. TyöllisyysTiistai -lähetykset toteutetaan Kuntaliiton (alueet ja yhdyskunnat- sekä kuntatalous-yksikkö), työ- ja elinkeinoministeriön ja Kunta.tv:n yhteistyönä.