Johanna Sorvettulasta KL-Kuntahankinnat Oy:n ja lakiyksikön uusi vahvistus

Varatuomari Johanna Sorvettula on aloittanut helmikuussa KL-Kuntahankinnat Oy:ssä johtajana. Hänen vastuualueelleen kuuluvat erityisesti sosiaali- ja terveystoimen hankkeet ja hankinnat.

Sorvettula tukee osaamisellaan myös Kuntaliiton lakiyksikköä osa-aikaisena työntekijänä. Lakiyksikössä hänen tehtävänsä koostuvat pääosin maakunta- ja sote-uudistukseen liittyvästä valmistelusta sekä muutostuesta. Sorvettula hoitaa myös muita erillistoimeksiantoja Kuntaliitossa.

Ennen Kuntataloon tuloaan Sorvettula toimi Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin hallintojohtajana. Hän oli myös muutosjohtajana Etelä-Pohjanmaan liitossa vuoden 2018 loppuun saakka.

Muutoksia kuntien muutoksenhakuohjeisiin

Kuntien valitusosoituksissa on huomioitava kaksi kesän 2023 aikana tullutta muutosta.

Tutustu ohjeistukseen.