Juha Myllymäki palasi johtavaksi lakimieheksi

Kuntaliitossa aiemmin johtavana lakimiehenä työskennellyt Juha Myllymäki on palannut Kuntaliittoon johtavaksi lakimieheksi. Myllymäen työ koostuu vaativista kunnallis-, maakunta- ja yleishallintoon liittyvistä edunvalvonta-, palvelu- ja kehittämistehtävistä. Vuosina 2015 - 2018 Myllymäki työskenteli Vantaan kaupungin kaupunginlakimiehenä.

Johtava lakimies Kirsi Mononen jää eläkkeelle 31.1.2019. Lakimies Tarja Krakau on irtisanoutunut Kuntaliiton palveluksesta 1.12.2018 lukien ja siirtynyt toisen työnantajan palvelukseen.

Muutoksia kuntien muutoksenhakuohjeisiin

Kuntien valitusosoituksissa on huomioitava kaksi kesän 2023 aikana tullutta muutosta.

Tutustu ohjeistukseen.