Kuntaliitto hakee viestinnän korkeakouluharjoittelijaa

Viestintäyksikkö

Etsimme iloiseen ja osaavaan tiimiimme viestinnän korkeakouluharjoittelijaa. Tarjoamme kiinnostavan näköalapaikan kunta-alaan sekä monipuoliset tehtävät ja mukavan työyhteisön. Mikäli olet oma-aloitteinen ja tehokas tekijä, joka hallitsee toimiston perusohjelmat, hae paikkaa mahdollisimman pian!

Tehtäviisi kuuluvat:

• sisällöntuotanto mm. verkkoon ja some-kanaviin
  • tekstien editointi
  • tapahtumien järjestäminen
  • projektiviestintään osallistuminen

Harjoittelija voi kiinnostuksensa mukaan osallistua myös muihin viestinnän ja markkinoinnin tehtäviin.

Sinulta toivomme:

• oma-aloitteisuutta ja kykyä ideoida, organisoida ja tehdä yhteistyötä
  • erinomaista suomen kielen taitoa ja sujuvaa kynää
  • kokemusta somen käytöstä työelämässä tai järjestötoiminnassa
  • MS Office -ohjelmien hallintaa
  • viestinnän tai markkinoinnin opintoja
  • kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin

Viestintätiimi tukee sinua tehtävässäsi ja viestinnän toteuttamisessa.

Harjoittelu alkaa mahdollisimman pian ja kestää kolme kuukautta. Harjoittelijan palkka on 1 700 € / kk.

Lisätiedot: pe 25.10.2019 klo 9‒14, ke 30.10.2019 klo 12‒15 viestintäpäällikkö Miia Välikorpi, puh. 0400 417 974.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja aloitustoiveesi mahdollisimman pian osoitteeseen: miia.valikorpi(a)kuntaliitto.fi. Haku päättyy ti 5.11.2019 klo 13.00.

Kuntaliitto on kuntasektorin edunvalvoja, kehittäjäkumppani sekä asiantuntija- ja tietopalvelujen tarjoaja. Kuntaliiton jäseniä ovat Suomen kunnat ja kaupungit. Toiminnassamme ovat mukana myös maakuntien liitot, sairaanhoitopiirit, muut kuntayhtymät sekä kuntataustaiset osakeyhtiöt.

Tervetuloa mukaan kuntien viestijöiden tapaamiseen!

Tapaaminen järjestetään 14.-15.5.2024 Kuopiossa. Kattoteemoina ovat demokratian vahvistaminen, vaikuttamisviestintä ja tekoäly viestinnässä. Osallistua voivat kuntien ja kuntataustaisten organisaatioiden sekä hyvinvointialueiden viestijät. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan.