Kuntaliitto mukana SuomiAreena-viikolla

SuomiAreena

Suomen suurin yhteiskunnallinen keskustelutapahtuma SuomiAreena järjestetään 14. kerran Porissa 15. – 19.7.2019.  Myös Kuntaliitto on mukana tapahtumassa.

Järjestämme yhteistyössä Oppimis- ja osaamiskeskus Valterin kanssa paneelikeskustelun Koulu hyvin, kaikki hyvin - kasvaako minusta tulevaisuuden osaaja? tiistaina 16.7. klo 11.30 - 12.30. Paneelin juontaa Kuntaliiton toimitusjohtaja Minna Karhunen,  panelisteina keskustelemassa ovat Porin opetusyksikön päällikkö Taneli Tiirikainen, kokemusasiantuntija Klaus Karkia, lapsiasiavaltuutettu Elina Pekkarinen ja Suomen vanhempainliiton toiminnanjohtaja Ulla Siimes.

Perjantaina 19.7. Minna Karhunen luovuttaa lastenvaalien voittajan terveiset europarlamentaarikko MiaPetra Kumpula-Natrille MTV:n lavalla noin klo 11.35.

Tervetuloa paikan päälle kuuntelemaan keskustelua ja tapaamaan asiantuntijoitamme. Tunnelmia SuomiAreenasta voit seurata myös Kuntaliiton Facebook- ja Twitter-tilien kautta.