Kuntien koko- ja osa-aikaiset puheenjohtajat kokoontuivat Kuntatalolla 19.6.

Kuntien koko- ja osa-aikaiset puheenjohtajat kokoontuivat vuoden toiseen verkostotapaamiseen Kuntatalolle keskiviikkona 19.6. Päivän aikana kuultiin alustuksia ja keskusteltiin ajankohtaisista aiheista.

Turvatarkastusten mahdollistamisesta kuntien ja kuntayhtymien tiloissa ja tilaisuuksista kertoivat tutkimuspäällikkö Marianne Pekola-Sjöblom ja lakimies Annaliisa Lehtinen. Suunnittelija AtteKuismin-Raerinne esitteli uutta esteellisyysrobottia ja tapaamisen lopuksi varatoimitusjohtaja Timo Reina kävi läpi tuoretta hallitusohjelmaa kuntanäkökulmasta.

Kuntaliiton koko- ja osa-aikaisten puheenjohtajien verkosto on tarkoitettu kuntien ja puheenjohtajille, pormestareille ja apulaispormestareille. Verkosto on toiminut vuodesta 2014 ja kokoontuu 2-3 kertaa vuodessa.

Lisätietoja verkostosta.