Maaseutu LIVE 14.10: Ajankohtaista pienten kuntien verkostolle

Maaseutu live

Tervetuloa seuraamaan Maaseutu LIVE -lähetystä maanantaina 14.10. klo 13-14. Lähetystä pääset seuraamaan täällä.

Lähetys käynnistää Kuntaliiton pienten kuntien verkoston toiminnan. Verkostoon kutsutaan muiden kuntaverkostojen tapaan kunnanjohtajat ja toimialajohtajat. Verkosto tiivistää keskusteluyhteyttä kuntiin ja tarjoaa jäsenille keskustelu- ja kehittämisfoorumin.

Ohjelma:

Tervetuloa Kuntaliiton pienten kuntien verkostoon, Taina Väre, erityisasiantuntija, Kuntaliitto

Sote-uudistus sekä muut merkittävät hallitusohjelman sote-kirjaukset, Tarja Myllärinen, johtaja, sosi-aali- ja terveysasiat, Kuntaliitto

Digitalisaatio tutuksi, Pasi Halme, erityisasiantuntija, Kuntaliitto

Ammatillinen koulutus ja sen tuomat mahdollisuudet osaamisen kehittämiseen pienissä kunnissa, Maarit Kallio-Savela, erityisasiantuntija, ammatillinen koulutus

KOPA-projektilla ratkaisuja koulutuksen saavutettavuuteen, Irmeli Myllymäki, erityisasiantuntija

Miten pienten kuntien verkoston tulisi toimia? Taina Väre, erityisasiantuntija, Kuntaliitto

Maaseutu LIVE -lähetystä (ja noin viikon päästä julkaistavaa tallennetta) pääset seuraamaan omalta tietokoneelta tai mobiililaitteelta. Voit lähettää kysymyksiä ja kommentteja suoraan lähetykseen ja niihin vastataan lähetyksessä tai tallenteen yhteydessä.

Muista myös Pienkuntapäivät 21.-22.11.2019.