Pienten kuntien verkosto käynnistyy Pienkuntapäivillä Kuntatalolla 21.-22.11.

Tervetuloa Kuntaliiton pienten kuntien verkostoon! Verkosto kokoontuu ensimmäisen kerran keskustelemaan ja suunnittelemaan toimintaansa Pienkuntapäiville Kuntatalolle 21.-22.11.2019. Verkosto tarjoaa uuden foorumin keskustelulle, kehittämistyölle ja edunvalvonnalle. Kuntaliiton pienten kuntien neuvottelukunta edustaa alle 10 000 asukkaan kuntia. Verkostoon kutsumme nyt kaikki tätä kuntakokoa edustavien kuntien kunnan- ja kaupunginjohtajat sekä toimialajohtajat, käsiteltävistä aiheista riippuen. Tervetuloa mukaan suunnittelemaan verkoston toimintaa!

Pienkuntapäivien ohjelma löytyy tästä. Torstaina ohjelmassa on puheenvuoroja ajankohtaisista asioista, keskustelua ja verkostoitumista. Perjantaina ohjelmassa on pienten kuntien verkoston organisoituminen, työpajatyötä sekä verkoston vuoden 2020 toimintasuunnitelman valmistelua.

Ilmoittaudu Pienkuntapäiville tästä. Mikäli et pääse paikalle, ilmoittaudu samasta linkistä myös Maaseutu LIVE -lähetyksen seuraajaksi ja Skype-työpajan osallistujaksi. Lähetämme lähetystä edeltävänä päivänä ilmoittautuneille linkin suoraan lähetykseen. Lähetys on avoin eli sitä pääsee seuraamaan myös ilman ilmoittautumista (Kuntaliitto.fi/live.)

Käy myös katsomassa 14.10. kuvattu Maaseutu LIVE -lähetys ”Ajankohtaista Kuntaliiton pienten kuntien verkostolle” https://www.kunta.tv/suorat-lahetykset/kuntaliitto-live/maaseutu-live/.