Suomeen perustetaan laaja-alainen julkisten hankintojen yhteistyöfoorumi Hankinta-Suomi

hankinta-suomi kuvituskuva

Valtiovarainministeriö ja Kuntaliitto järjestävät yhdessä torstaina 9.5.2019 kello 13.00–16.00 kutsuvierastilaisuuden julkisia hankintoja koskevasta strategiatyöstä. Tilaisuus on seurattavissa suorana verkkolähetyksenä.

Tilaisuuden puheenjohtajina toimivat valtiovarainministeriöstä alivaltiosihteeri Päivi Nerg ja Kuntaliitosta yhteysjohtaja Lauri Lamminmäki. Valtiovarainministeriön valtiosihteeri Martti Hetemäki  ja Kuntaliiton toimitusjohtaja Minna Karhunen pitävät tilaisuuden avauspuheenvuorot. Perustettava yhteistyöfoorumi laatii Suomelle yhteisen julkisten hankintojen strategian. Tilaisuuden sosiaalisen median aihetunniste on #HankintaSuomi.

Tilaisuutta voi seurata suorana verkkolähetyksenä

Muutoksia kuntien muutoksenhakuohjeisiin

Kuntien valitusosoituksissa on huomioitava kaksi kesän 2023 aikana tullutta muutosta.

Tutustu ohjeistukseen.