Taloustorstai 7.3.2019 klo 9.30

talous

Tervetuloa seuraamaan Kuntaliiton kevään 2019 toista Taloustorstaita suorana lähetyksenä Kunta.tv:stä torstaina 7.3.2019 klo 9.30 alkaen.

Suoraa lähetystä voit seurata osoitteessa: https://bit.ly/2Tj4Blf

Jos on ongelmia lähetyksen seuraamisessa, voit seurata lähetystä myös täältä: https://bit.ly/2OCYIsm

Tässä versiossa ei ole kommenttikenttää. Voit käyttää linkkiä, mikäli et saa varsinaista linkkiä toimimaan laitteellasi.

Tarkista etukäteen, että selaimesi Flash-laajennus on päivitetty. Myös selain kannattaa päivittää. Mobiililaitteilla lähetystä voi seurata erillisestä linkistä, joka löytyy lähetyssivulta ja teknisistä ohjeista.

Taloustorstain 7.3.2019 ohjelma:

• klo 9.30     Ajankohtaiset lyhyesti / Sanna Lehtonen
  • klo 9.50     Hulevesien kirjanpidollinen käsittely ja raportointi / Tuulia Innala, Marja-Liisa Ylitalo
  • klo 10.10   Tilinpäätösarviot 2018 / Minna Punakallio
  • klo 10.30   Valtionavustukset 2019 / Päivi Väisänen-Haapanen
  • klo 10.50   Kuntien digitalisaation kannustinjärjestelmä ja valtionavustus / Susanna Hyvärinen
  • klo 11.10   Vuoden 2020 budjetointi alkaa, ole valmis! / Minna Punakallio
  • klo 11.30   Sähköinen laskutus / Jari Vaine
  • klo 11.50   Kuntaliiton uusi tuote! Kuntatalouden terveystarkastus / Minnamaria Korhonen

Luentomateriaalit ja tallenteet

Taloustorstaita on mahdollista seurata myös tallenteena suoran lähetyksen jälkeen. Linkki tallenteeseen lähetetään tällä Taloussähköpostijakelussa  mukana oleville noin viikko suoran lähetyksen jälkeen.

Kevään 2019 luentomateriaalit ja tallenteet löytyvät täältä:

Kysymykset lähetyksen aikana

Voit lähettää kysymyksiä lähetyksen aikana lähetysruudun kysymyskentästä. Mobiilikatsojat voivat lähettää kysymyksiä osoitteeseen sanna.lehtonen@kuntaliitto.fi

Teknisiä ohjeita

• Lähetys näkyy tietokoneella yleisimmillä selaimilla esim. Firefox.
  • Suosittelemme langallisen verkon käyttöä.
  • Kokeile toista selainta, jos et saa lähetystä toimimaan laitteellasi.
  • Päivitä sivu näppäimellä F5 tai lataamalla sivu uudestaan, jos lähetys katkeaa tai jos lähetyksen seuraamisessa on ongelmia.
  • Mikäli katsotte lähetystä isommalla porukalla, suosittelemme kunnollista äänentoistoa (ulkoiset kaiuttimet).

Lähetyksen tuottaa Kunta.tv. Ongelmatilanteissa ota yhteys Kunta.tv:hen tekstiviestillä p. 050 301 3654. Lue kuitenkin yllä olevat ohjeet ensin.

Taloustorstai TALKit

Taloustorstain aihepiirejä syvennetään Taloustorstai TALKeissa, joissa Tom Henrik Sirviö haastattelee asiantuntijoita. Voit virittäytyä jo Taloustorstain tunnelmaan seuraamalla viimeistä (julkaistu 28.2.2019) Taloustorstai TALKia. Tom Henrik Sirviö haastattelee Kuntaliiton yhdyskuntatekniikan päällikköä Paavo Taipaletta aiheena ”Vesihuolto, liikenne ja väylät sekä jätehuolto”.

Taloustorstai TALKit löytyvät osoitteesta:

Anna palautetta ja toiveita

Voit antaa toiveita tuleviin Taloustorstaitilaisuuksiin ja palautetta 7.3.2019 Taloustorstaista osoitteessa  https://bit.ly/2Tzqs7A

Antamalla palautetta voimme kehittää näitä tilaisuuksia osallistujillemme entistä hyödyllisimmiksi.

Kuntaliiton asiantuntijat, jotka voivat kertoa lisää

Löydä lisää sisältöä samoista teemoista
Kuvituskuva.

EU-vaalit ovat kuntavaalit