Työllisyystiistai 24.9. klo 13.00: Hallituksen työllisyyslinjaukset

Tervetuloa seuraamaan Työllisyystiistain suoraa lähetystä tiistaina 24.9.2019 klo 13.00! Lähetystä pääset seuraamaan tästä.

Ohjelma:

Hallituksen työllisyyslinjaukset

klo 13:00   Hallitusohjelman linjauksista ja toimeenpanosta sekä työllisyyden kuntakokeiluista keskustelemassa ja katsojien kysymyksiin vastaamassa studiossa Hallitusneuvos Tiina Korhonen jaTeollisuusneuvos Jarkko Tonttila Työ- ja elinkeinoministeriöstä, Työllisyysjohtaja Regina Saari Tampereen kaupungilta sekä Kehittämispäällikkö Erja Lindberg Kuntaliitosta.

klo 14:30   Lähetys päättyy

Kysymykset studiovieraille

Kysymyksiä studiovieraille suoraan lähetykseen on mahdollista lähettää lähetyksen aikana ruudussa näkyvän kommenttilaatikon kautta.

Työllisyystiistai on osallistujille maksuton ja sitä voi katsoa omalta tietokoneelta. Lähetykset toteutetaan Kuntaliiton ja Kunta.tv:n yhteistyönä.