Työllisyystiistai 4.6.2019: Miten 75 prosentin työllisyysaste saavutetaan?

tyti

Tervetuloa seuraamaan Työllisyystiistaita suorana lähetyksenä Kunta.tv:stä tiistaina 4.6.2019 alkaen klo 10.00!

TyöllisyysTiistain suoraa lähetystä voit seurata osoitteessa: https://www.kunta.tv/suorat-lahetykset/kuntaliitto-live/tyollisyystiistai/

Tarkista etukäteen, että selaimesi Flash-laajennus on päivitetty. Myös selain kannattaa päivittää.
Mobiililaitteilla lähetystä voi seurata erillisestä linkistä, joka löytyy lähetyssivulta ja teknisistä ohjeista.

Luentomateriaalit löytyvät osoitteesta: Työllisyystiistai

Työllisyydenhoidon työkaluja

klo 10:00    Julkisten hankintojen potentiaali strategisena työkaluna,

Työmarkkinaneuvos Kimmo Ruth, Työ- ja elinkeinoministeriö

klo 10:20    Kommenttipuheenvuoro

Johtava lakimies Katariina Huikko, Kuntaliitto

klo 10:35    Tekoälyn kehittämisen ja robotisaation vaikutukset työllisyyteen tutkimustiedon valossa

Tutkija Merja Kauhanen, Palkansaajien tutkimuslaitos

Miten 75 %:n työllisyysaste saavutetaan?

klo 11:00    Johdatus aiheeseen, neuvotteleva virkamies Pekka Tiainen, Työ- ja elinkeinoministeriö

klo 11:10    Studiossa aiheesta keskustelemassa

kansanedustajat Arto Satonen (kok) ja Sakari Puisto (PS), työllisyysjohtaja Regina Saari (Tampereen kaupunki), työllisyyspalvelujen johtaja Timo Saari (Vantaan kaupunki), neuvotteleva virkamies Pekka Tiainen (Työ- ja elinkeinoministeriö) sekä kehittämispäällikkö Erja Lindberg (Kuntaliitto).

Keskustelun juontaa Kuntaliiton apulaisjohtaja Reijo Vuorento

klo 12:00    Lähetys päättyy

Kysymykset

Voit lähettää meille kysymyksiä lähetyksen aikana lähetysruudun kysymyskentästä.
Mobiilikatsojat voivat lähettää kysymyksiä osoitteeseen Marketta.Tanskanen@kuntaliitto.fi

Teknisiä ohjeita

(Tässä versiossa ei ole kommenttikenttää. Voit käyttää linkkiä, mikäli et saa varsinaista linkkiä toimimaan laitteellasi.)

• Päivitä sivu näppäimellä F5 tai lataamalla sivu uudestaan, jos lähetys katkeaa tai jos lähetyksen seuraamisessa on ongelmia.
  • Mikäli katsotte lähetystä isommalla porukalla, suosittelemme kunnollista äänentoistoa (ulkoiset kaiuttimet)

Lähetyksen tuottaa Kunta.tv. Ongelmatilanteissa ota yhteys Kunta.tv:lle tekstiviestillä p. 050 301 3654. Lue kuitenkin yllä olevat ohjeet ensin.

Tilaisuudesta tehdään myös tallenne. Linkki tallenteeseen lähetetään kaikille Työllisyystiistaihin ilmoittautuneille noin viikon kuluttua suorasta lähetyksestä.

Lisätietoja antavat

kehittämispäällikkö Erja Lindberg, sähköposti erja.lindberg@kuntaliitto.fi , p. 050 3814 096

informaatioassistentti Marketta Tanskanen, sähköposti marketta.tanskanen@kuntaliitto.fi, p. 050 50 341 3345