Työllisyystiistain teemana työttömyyden tulevat linjaukset

työllisyystiistai

Tervetuloa seuraamaan Työllisyystiistai -lähetystä suorana Kunta.tv:stä tiistaina 26.3.2019 klo 10.00! Teemana on työttömyyden kustannukset sekä tulevat linjaukset.

Lähetystä pääset seuraamaan tästä.

Työttömyyden taloudelliset vaikutukset

klo 10:00   Työttömyyden laajat kustannukset yhteiskunnalle -selvitys

Tutkimusjohtaja Olli-Pekka Ruuskanen, PTT Kansantalousryhmä

klo 10:25   Kuntien työllisyydenhoidon kustannukset -selvitys

Tilastotutkija Matti Sahlberg, Kuntaliitto

Apulaisjohtaja Reijo Vuorento, Kuntaliitto

klo 10:45   Kohti laajaa työelämä- ja ihmislähtöistä työvoimapalvelujen ekosysteemiä -Pirkanmaan seudun työvoima- ja yrityspalvelujen alueellisen kokeilun tutkimus

Tutkija Robert Arnkil, Arnkil Dialogues

Seuraavan hallituksen työllisyyslinjaukset?

klo 11:10   Työn murros, kohtaanto-ongelma, työperäinen maahanmuutto, osatyökykyisyys… Millaista työllisyyspolitiikkaa Suomi tarvitsee?

Studiossa keskustelemassa kaupunginjohtaja Heidi Rämö Lempäälästä, johtaja Maire Mäki Pohjois-Pohjanmaan TE-toimistosta, apulaiskaupunginjohtaja Jaakko Niinistö Vantaalta, teollisuusneuvos Jarkko Tonttila työ- ja elinkeinoministeriöstä sekä kehittämispäällikkö Erja Lindberg Kuntaliitosta. Keskustelun juontaa Kuntaliiton apulaisjohtaja Reijo Vuorento

klo 12:00   Lähetys päättyy

Työllisyystiistain kohderyhmänä ovat kaikki työllisyyden parissa toimivat. Lähetystä pääsee seuraamaan etukäteen ilmoittautumalla omalta tietokoneeltaan.

Ilmoittautuminen

Työllisyystiistaihin ilmoittaudutaan Webropol-lomakkeen kautta. Ilmoittautuminen viimeistään maanantaina 25.3.2019: https://link.webropolsurveys.com/S/3A5BEBA7EEC5AB72

Kaikille etukäteen ilmoittautuneille lähetetään linkki ja ohjeet suoran lähetyksen seuraamiseen 25.3.2019 iltapäivällä.

Hinta

Työllisyystiistai on osallistujille maksuton. Lähetykset toteutetaan Kuntaliiton ja Kunta.tv:n yhteistyönä.

Teknisiä ohjeita

• Lähetys näkyy tietokoneella yleisimmillä selaimilla esim. Firefox
  • Suosittelemme langallisen verkon käyttöä
  • Kokeile toista selainta, jos et saa lähetystä toimimaan laitteellasi.
  • Ongelmia lähetyksen seuraamisessa? Lähetystä voi seurata myös täältä >> (Tässä versiossa ei ole kommenttikenttää. Voit käyttää linkkiä, mikäli et saa varsinaista linkkiä toimimaan laitteellasi.)
  • Päivitä sivu näppäimellä F5 tai lataamalla sivu uudestaan, jos lähetys katkeaa tai jos lähetyksen seuraamisessa on ongelmia.
  • Mikäli katsotte lähetystä isommalla porukalla, suosittelemme kunnollista äänentoistoa (ulkoiset kaiuttimet)

Lähetyksen tuottaa Kunta.tv. Ongelmatilanteissa ota yhteys Kunta.tv:lle tekstiviestillä p. 050 301 3654 tai p.050 323 9345. Lue kuitenkin yllä olevat ohjeet ensin.