Uusi verkosto sisäisille tarkastajille

Sisäinen tarkastus

Oletko kunnan tai kuntayhtymän sisäinen tarkastaja? Tai tunnetko sellaisen? Nyt on oivallinen mahdollisuus liittyä Kuntaliiton perusteilla olevaan sisäisten tarkastajien verkostoon! Tarjolla: mielenkiintoisia keskusteluja, tiedonvaihtoa, tapaamisia, vertaistukea ja vaikka mitä! Pääset itse vaikuttamaan sisältöön ja aiheisiin! Eikä maksa mitään!

Ensimmäisenä järjestämme syksyllä kahden tunnin etäkoulutuksen eettisistä asioista - verkoston jäsenille maksutta tietysti!

Lisätietoja ja ilmoittautumiset:

Marja-Liisa Ylitalo