Valtakunnan kärkipoliitikot keskustelevat kuntien tulevaisuudesta Kuntamarkkinoilla 11. syyskuuta

puoluejohdon paneeli

Puoluejohto kokoontuu Kuntatalolle Helsingin Kallioon 11. syyskuuta keskustelemaan kunnista. Paneelikeskustelu järjestetään Kuntatalon luentosalissa klo 10.00-11.30.

Puoluejohdon paneelissa kuntien tulevaisuudesta, taloudesta ja palveluista keskustelevat pääministeri, SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne, perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho, kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo, elinkeinoministeri, keskustan puheenjohtaja Katri Kulmuni, sisäministeri, vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo, opetusministeri, vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson sekä RKP:n puheenjohtaja Anna-Maja Henriksson.

Paneeli on kaksipäiväisen kunta-alan foorumin, Kuntamarkkinoiden päätapahtuma. Keskustelua johtaa Anna Sorainen.

Kuntaliiton asiantuntijat, jotka voivat kertoa lisää

Löydä lisää sisältöä samoista teemoista
Kuvituskuva.

EU-vaalit ovat kuntavaalit

Tutustu EU-vaalikauden tavoitteisiimme

Muutoksia kuntien muutoksenhakuohjeisiin

Kuntien valitusosoituksissa on huomioitava kaksi kesän 2023 aikana tullutta muutosta.

Tutustu ohjeistukseen.