Webcast: Sote-studio 29.5. kello 10.00–11.00

Sote-studiossa käsitellään Kuntaliiton kehittämää ARVOA-toimintakykymittaria ja uudistettua Terveydenhuollon laatuopasta.

ARVOA-toimintakykymittaria voidaan käyttää lapsi- ja perhepalveluissa sekä lastensuojelun asiakastyössä apuvälineenä asiakasperheen toimintakykyyn vaikuttavien riskitekijöiden ja voimavarojen arvioinnissa.

Kuntaliiton päivitetyssä laatuoppaassa on erityistä huomiota kiinnitetty perusterveydenhuollon laatumittareihin. Opas on tarkoitettu terveydenhuollon palveluntuottajille laatutyön tukemiseksi.

Suora lähetys on seurattavissa kello 10.00–11.00 Kunta-TV:n sivulla . Lähetyksen tallenne julkaistaan noin viikon kuluttua suoran lähetyksen jälkeen Sote-studion verkkosivuilla.

Sote-studion ohjelma, tekniset ohjeet, tallenteet ja aineistot