Kuntamarkkinoinnin SM-kisaan 50 ehdotusta

Kuntamarkkinointi nähdään entistä tärkeämpänä ja ajankohtaisiin teemoihin liittyvänä. Viime vuoden aikana tehdyistä kuntakentän markkinointitöistä jätettiin yhteensä 50 ehdotusta vuosittaiseen kuntamarkkinoinnin SM-kisaan.

Kilpailun tuomaristo arvioi töitä erityisesti niiden tuloksellisuuden perusteella suhteessa tavoitteisiin ja budjettiin. Markkinoinnin pitkäjänteisyys ja liittyminen kunnan strategiaan on tärkeätä, mutta myös käytännön toteutus ja kohderyhmien oikea valinta.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu järjestettiin nyt 15. kerran. Kilpailun tarkoituksena on vahvistaa kuntien, seutujen ja alueiden markkinointi- ja viestintäosaamista. Kilpailun takana ovat kunta- ja seutumarkkinoinnin kehittämistyötä tekevät järjestöt: Suomen Kuntaliitto, Suomen Elinkeino- ja Kehitysyhtiöt SEKES ry sekä Suomen matkailuorganisaatiot SUOMA ry.

Kilpailun palkinnot jaetaan Kuntamarkkinoiden yhteydessä Helsingissä 9. syyskuuta. Kaikki osanottajat saavat arvovaltaisen tuomariston arvion työstään.

Lisätietoja Kuntamarkkinoiden SM-kisoista löydät täältä.

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.

Tervetuloa mukaan kuntien viestijöiden tapaamiseen!

Tapaaminen järjestetään 14.-15.5.2024 Kuopiossa. Kattoteemoina ovat demokratian vahvistaminen, vaikuttamisviestintä ja tekoäly viestinnässä. Osallistua voivat kuntien ja kuntataustaisten organisaatioiden sekä hyvinvointialueiden viestijät. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan.