Kuntamarkkinoinnin SM-kisaan 50 ehdotusta

Kuntamarkkinointi nähdään entistä tärkeämpänä ja ajankohtaisiin teemoihin liittyvänä. Viime vuoden aikana tehdyistä kuntakentän markkinointitöistä jätettiin yhteensä 50 ehdotusta vuosittaiseen kuntamarkkinoinnin SM-kisaan.

Kilpailun tuomaristo arvioi töitä erityisesti niiden tuloksellisuuden perusteella suhteessa tavoitteisiin ja budjettiin. Markkinoinnin pitkäjänteisyys ja liittyminen kunnan strategiaan on tärkeätä, mutta myös käytännön toteutus ja kohderyhmien oikea valinta.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu järjestettiin nyt 15. kerran. Kilpailun tarkoituksena on vahvistaa kuntien, seutujen ja alueiden markkinointi- ja viestintäosaamista. Kilpailun takana ovat kunta- ja seutumarkkinoinnin kehittämistyötä tekevät järjestöt: Suomen Kuntaliitto, Suomen Elinkeino- ja Kehitysyhtiöt SEKES ry sekä Suomen matkailuorganisaatiot SUOMA ry.

Kilpailun palkinnot jaetaan Kuntamarkkinoiden yhteydessä Helsingissä 9. syyskuuta. Kaikki osanottajat saavat arvovaltaisen tuomariston arvion työstään.

Lisätietoja Kuntamarkkinoiden SM-kisoista löydät täältä.

Tagit
Jari Seppälä

Erityisasiantuntija
Strategiayksikkö, Kuntajohtaminen, demokratia ja kestävä kehitys