Maaseutu LIVE -webinaari torstaina 4.6: Digi-infra-investoinneista vaikutuksiin

live

Tervetuloa osallistumaan Maaseutu LIVE -webinaariin torstaina 4.6.2020 klo 9.30 - 11.00. Suoraa lähetystä pääset seuraamaan osoitteessa: https://www.kunta.tv/tallenteet/maaseutu-live/.

Havaintoja onnistuneiden laajakaistahankkeiden ja valokuituinvestointien toimintamalleista ja rahoituksesta esittelee tutkija Timo Hirvonen Itä-Suomen yliopiston alue- ja kuntatutkimuskeskus Spatiasta. Keskustelua valokuidun saatavuuden vaikutuksista väestönkehitykseen avaa Itä-Suomen yliopiston Historia- ja maantieteiden laitoksen tutkijatohtori Olli Lehtonen Maaseudun INFRA -verkoston teettämän selvityksen pohjalta.

Lähetyksessä ovat mukana muun muassa lakimies Aino Äijälä, maaseutuylitarkastaja Marianne Selkäinaho maa- ja metsätalousministeriöstä, liiketoiminnan kehitysjohtaja Tommi Linna Cinia Oy:stä ja erityisasiantuntija Jari Vaine Kuntaliitosta.

Lähetys toteutetaan vuorovaikutteisesti Teams-alustaa hyödyntäen, mutta voit seurata lähetystä kunta.tv:n kautta. Tervetuloa keskustelemaan laajakaistainvestoinneista ja niiden tulevaisuuden tarpeista!

Tervetuloa seuraamaan myös Digi-infran ilmasto ja energiakysymykset -webinaaria keskiviikkona 17.6.2020 Maaseutu LIVE:n kautta!

Etunimi
Emilia
Sukunimi
Osmonen
Verkostokoordinaattori

+358 9 771 2057
Kännykkä
Vastuualueet
  • Elinvoimainen toimintaympäristö -verkostohankkeen tehtävät hankesuunnitelman mukaisesti.
Organisaatio
Suomen Kuntaliitto ry