Nimitysuutinen: Markku Vento nimitetty KL-Kustannus Oy:n toimitusjohtajaksi ja Kuntalehden päätoimittajaksi

Valtiotieteiden maisteri Markku Vento on nimitetty KL-Kustannus Oy:n toimitusjohtajaksi ja yhtiön kustantaman Kuntalehden päätoimittajaksi 1.5.2020 alkaen. Hän on hoitanut kyseisiä toimia väliaikaisena 10.2.2020 alkaen. Vento jatkaa myös KL-Kustannus Oy:n kustantaman Kuntatekniikka-lehden päätoimittajana.

Aiemmin Markku Vento on toiminut mm. Ilta-Sanomien uutispäällikkönä, päätoimittajana Sanomaprintissä sekä Uusimaa-lehden päätoimittajana ja liiketoimintajohtajana.

Vento raportoi Kuntaliitto Ry:n toimitusjohtajalle Minna Karhuselle.

Lisätietoja antavat Kuntaliiton toimitusjohtaja Minna Karhunen, puh. 050 380 5907 ja päätoimittaja Markku Vento, puh. 050 468 0044.