Päivitys suurten kaupunkien terveydenhuollon kustannukset -julkaisuun

Suurten kaupunkien terveydenhuollon kustannusvertailujulkaisun kustannustietoja on päivitetty Turun kaupungin erikoissairaanhoidon tietojen osalta.

Kustannustietojen päivitys on kohdistunut seuraaviin ikäryhmiin: 7–14-, 15–49-, 50–64- sekä 65–74-vuotiaat. Lukujen päivityksellä on vaikutusta Turun omiin terveyden- ja vanhustenhuollon ikävakioituihin sekä vakioimattomiin kustannuksiin per asukas. Tämän lisäksi päivitys vaikuttaa edellä mainittujen ikäryhmien osalta erikoissairaanhoidon kustannuksiin julkaisun eri kuvioissa sekä taulukoissa.

Päivityksiä on tullut seuraaviin kuvioihin ja taulukkoihin:

kuvio 3, kuvio 4, kuvio 7 (Turku ja Kuopio vaihtaneet paikkaa), taulukko 2 (Turun indeksien osalta), taulukko 3, taulukko 4 (Turun osalta), kuvio 8, kuvio 29 (Turun osalta), kuvio 30 (Turun osalta), kuvio 31 (Turun osalta), kuvio 32 (Turun osalta), kuvio 33 (laitoshoito yht.), kuvio 36 (Turun osalta).

Kuntaliitto julkaisi tiedotteen suurten kaupunkien ja keskisuurten kuntien terveydenhuollon kustannuksista kesäkuussa. Tiedot on päivitetty myös tiedotteen osalta.

Tagit
Maria Pernu

Etunimi
Maria