Taloustorstai 16.1.2020 klo 9.30

Taloustorstai

Tervetuloa seuraamaan Kuntaliiton kevään 2020 ensimmäistä Taloustorstaita suorana lähetyksenä Kunta.tv:stä torstaina 16.1.2020 klo 9.30 alkaen.

Lähetystä pääset seuraamaan täällä.

Ohjelma:

klo 09.30 Ajankohtaiset lyhyesti / Sanna Lehtonen

klo 09.40 Pääekonomistin katsaus / Minna Punakallio

klo 10.00 Toimintojen eriyttäminen kunnan kirjanpidossa 1.1.2020 lähtien / KKV Mia Salonen, Pirkka-Petri Lebedeff ja Mikko Mehtonen

klo 10.30 Verotuksen ajankohtaiset / Pekka Montell

klo 11.00 Tilinpäätös / Sari Korento ja Marja-Liisa Ylitalo

klo 11.20 Talousarvio- ja suunnitelmatietojen raportit / Anna Sirenius, Valtiokonttori

klo 11.40 Katsaus työmarkkinatilanteeseen /Mika Juutinen, KT Kuntatyönantajat

Taloustorstai on osallistujille ilmainen.

Tallenteet ja luentomateriaalit

Taloustorstaita on mahdollista seurata myös tallenteena suoran lähetyksen jälkeen. Linkki tallenteeseen lähetetään tällä jakelulla noin viikko suoran lähetyksen jälkeen.

Kevään 2020 luentomateriaalit ja tallenteet löytyvät täältä.

Taloustorstai on kanava nopeaan tiedonvälitykseen, ajankohtaisten asioiden esille nostoon ja keskustelun pohjaksi. Taloustorstai käsittelee kuntatalouden ajankohtaisia aihepiirejä Kuntaliiton talousyksikön asiantuntijoiden johdolla.

Myös osallistujilla on mahdollisuus osallistua Taloustorstaihin ja saada vastauksia kysymyksiinsä lähetyksen aikana.