Tutustu uudistettuun Innokylä-palveluun

innokylä

Innokylän uudistettu verkkopalvelu on avattu. Innokylä on vuodesta 2011 toiminut hyvinvointi- ja terveysalan kaikille avoin verkkopalvelu, joka mahdollistaa yhdessä kehittämisen ja ideoiden jalostamisen. Innokylässä asiantuntijat voivat jakaa toimivia käytäntöjä ja kertoa case-esimerkeillä toiminnastaan.

Innokylä tarjoaa tukea ja hyödyllisiä työkaluja yhä laajemmalle kehittäjäkunnalle valtionhallinnossa, kunnissa ja järjestöissä. Uusi verkkopalvelu keskittyy toimintamallien kuvaamisen, julkaisemisen ja selaamisen ympärille. Vanhasta verkkopalvelusta tutut osiot kuten työtila, hankintatyötila, verstas ja hankepankki poistuvat. Palvelu on kaikille avoin ja maksuton.

Innokylän uusi ja vanha verkkopalvelu toimivat rinnakkain kesäkuun 2020 loppuun saakka, jotta käyttäjät ehtivät siirtää sisällöt ja toimintamallit vanhalta alustalta uudelle. Innokylää toteuttavat yhdessä Suomen Kuntaliitto, SOSTE Suomen sosiaali ja terveys ry ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL).

Tutustu palveluun osoitteessa https://www.innokyla.fi/

Eero Ylinentalo