Valtakunnallinen digiturvaviikko 26-30.10. - edistä tunnin verran digiturvaa!

Digi- ja väestötietovirasto järjestää valtakunnallisen Digiturvaviikon 26.–30.10.2020. Viikon tarkoituksena on tuoda digitaalinen turvallisuus työpaikkojen näytöille ja pureskella digiturva kaikille ymmärrettävään muotoon.

Mukana digiturvaviikkoa järjestämässä ovat myös Kuntaliitto, Keskusrikospoliisi, Kyberturvallisuuskeskus, tietosuojavaltuutetun toimisto, Turvallisuuskomitea ja Finnish Information Security Cluster ry.

Yhdessä haastamme organisaatiot ja niiden työntekijät käyttämään yhden työtunnin viikon aikana digitaalisen turvallisuuden edistämiseen. Tunnin voi käyttää esimerkiksi Digiturvaviikon ohjelman parissa, pelaamalla Digiturvallinen elämä -peliä tai suorittamalla Digiturvallinen elämä -koulutuksia. Voitte myös pitää omia, sisäisiä koulutuksia tai järjestää digiturvallisuuteen liittyviä työpajoja.

Lisätietoa Digiturvaviikosta digi- ja väestötietoviraston sivuilta.

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.