Klash-kilpailussa juuri valmistunut KaikkiKyytiin-selvitys tukee kuntia liikkumispalvelujen järjestämisessä

Klash-kuntainnovaatiokilpailussa on ensimmäisenä valmistunut selvitys haja-asutusseudun liikkumispalvelujen järjestämisestä. Selvityksen ovat toteuttaneet KaikkiKyytiin-tiimistä Kyyti Group Oy, Sitowise Oy ja Coreorient Oy.

Selvitys osoittaa simulointien avulla, että konseptin ratkaisut palveluliikenteen kehittämiseen, lakisääteisten kuljetusten yhdistelyyn ja kimppakyyteihin voi integroida toimivaksi kokonaisuudeksi, joka parantaa kuntien liikkumispalveluiden tarjontaa, kustannustehokkuutta ja hallittavuutta, ja lisäksi vähentää nopeasti yksityisautoilun määrää ja päästöjä.

Kilpailussa valmistuneen selvityksen tiivistelmä on nyt vapaasti jaettavissa kuntakentälle ja sen voi ladata osoitteesta www.klash.fi.

Lisätietoja:
Kyyti Group / johanna.taskinen@kyyti.com
Coreorient / heikki.waris@coreorient.com
Sitowise / jaakko.rintamaki@sitowise.com

Kuntaliiton asiantuntijat, jotka voivat kertoa lisää

Löydä lisää sisältöä samoista teemoista

Tule kuulolle kuinka kunnat sykkivät -webinaariin

Valtakunnallisessa kuntakyselyssä ”Kuinka kuntasi sykkii?” kartoitettiin kuntien päättäjien ja ylimpien viranhaltijoiden näkemyksiä kuntansa tilannekuvasta. Perjantaina 15.3. kello 8.30-10 vedämme yhteen mielenkiintoisimpia tuloksia.

Ilmoittaudu mukaan tästä!

Digisumpit-kuvituskuva.

Tervetuloa digisumpeille!

Digisumpit on torstaisin pidettävä etätilaisuus kuntien digikehittäjille. Digisumpit on tarkoitettu kuntien osaamisen jakamista ja verkostoitumista varten.

Digisumppien ajankohdat ja aiheet.