Kuntaliiton Maarit Kallio-Savelalle SAJO ry:n ansiomerkki

Kuntaliiton ammatillisen koulutuksen kehittämispäällikkö Maarit Kallio-Savelalle on myönnetty SAJO ry:n ansiomerkki. Kallio-Savela on osallistunut kuntien ja ammatillisten koulutuksen järjestäjien edustajana lukuisiin ammatillisen koulutuksen kehittämishankkeisiin ja lainsäädäntöä valmisteleviin työryhmiin. Hän on ollut keskeinen toimija muun muassa ammatillisen koulutuksen reformissa ja oppivelvollisuuden laajentamisessa.

– Uudistuksissa Maarit on nostanut hyvin esiin kuntien ja koulutuksen järjestäjien näkökulmia. Hän on tehnyt arvokasta yhteistyötä yhdistyksemme kanssa ja nauttii koulutuksen johtajien suurta luottamusta, SAJO ry:n Maija Aaltola luonnehtii.

Maarit Kallio-Savela on työskennellyt Kuntaliitossa vuodesta 2009. Ennen sitä hän toimi opettajana ja rehtorina pääkaupunkiseudun ammatillisissa oppilaitoksissa. SAJO ry:n ansiomerkki on myönnetty nyt kaikkiaan yhdeksälle henkilölle.

Suomen Ammattikoulutuksen Johtajat SAJO ry Suomen Ammattikoulutuksen Johtajat SAJO ry on valtakunnallinen ammatillisen koulutuksen johtajien verkosto, joka edistää jäsentensä osaamisen kehittymistä ja hyvinvointia. Vuonna 1968 perustettu järjestö kehittää ammatillista koulutusta osallistumalla yhteiskunnalliseen keskusteluun, laatimalla asiantuntijalausuntoja sekä toimimalla aktiivisesti erilaisissa työryhmissä.
Lisää SAJO ry:stä: https://sajory.fi/
-----------------