Kuntamarkkinoiden puoluejohtajapaneelissa pohditaan kuntien tulevaisuutta

Valtakunnan kärkipoliitikot kokoontuvat Kuntatalolle Helsingin Kallioon 15. syyskuuta keskustelemaan kunnista. Paneelikeskustelua voi seurata suorana verkkolähetyksenä klo 12.00–13.30.

Kuntamarkkinoiden puoluejohtajapaneeli kokoaa politiikan kärkikaartin keskustelemaan kuntien tulevaisuudesta, taloudesta ja palveluista sekä muista ajankohtaisista kuntapolitiikan aiheista.

Tällä kertaa mukana keskustelussa ovat SDP:n puheenjohtaja, pääministeri Sanna Marin, perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra, kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo, keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Petri Honkonen, vihreiden puheenjohtaja, sisäministeri Maria Ohisalo, vasemmistoliiton puheenjohtaja, opetusministeri Li Andersson ja RKP:n puheenjohtaja, oikeusministeri Anna-Maja Henriksson.

Keskustelua johtaa Anna Sorainen.

Paneeli on kaksipäiväisten Kuntamarkkinoiden päätapahtuma.

Seuraa suoraa verkkolähetystä Kuntatalolta keskiviikkona 15.9.2021 klo 12.00–13.30 täältä.

*13.9.2021 uutiseen lisätty vihreiden edustaja

*14.9.2021 uutiseen päivitetty keskustan edustajaksi Petri Honkonen