Kohti tulevaisuuden kuntaa

Millaisissa kunnissa uudet luottamushenkilöt aloittavat työnsä? Huomenta kunnat -lähetys perjantaina 11.6.

Huomenta kunnat -kuvituskuva.

Kuntaliiton Huomenta kunnat -ohjelmasarjassa tuodaan keskusteluun erilaisten kuntien näkemyksiä ajankohtaisiin teemoihin. Perjantaina 11.6. pureudutaan siihen, millaisissa kunnissa uudet luottamushenkilöt aloittavat työnsä.

Kuntien kansainvälisyyteen liittyvät tarpeet kasvavat. Tätä käsitellään katsauksessa kuntien edunvalvontaan Brysselissä. Mukana on myös ajankohtaisia kuntauutisia.

Keskustelemassa ovat kunnallispolitiikassa pitkään mukana ollut Kristiina Hämäläinen Hollolasta, Jyväskylän kaupunginjohtaja Timo Koivisto sekä kunta- ja aluejohtamisen yliopistonlehtori Jenni Airaksinen.

Tilaisuuden juontaa Kuntaliiton toimitusjohtaja Minna Karhunen.

Huomenta kunnat! Suora lähetys perjantaina 11.6. alkaen kello 9. Tästä linkistä pääset lähetyssivulle.

Käsittelemme tietoja Kuntaliiton tietosuojaselosteen mukaisesti. Tiedon avulla lähetetään kalenterikutsu, ja tiedot lomakkeen kautta yhteystietonsa jättäneistä tuhotaan viimeistään kesäkuun 2021 loppuun mennessä.