Uusi verkosto kuntien kielenkääntäjille

Teetkö käännöstyötä kunnassa? Lämpimästi tervetuloa Kuntaliiton uuteen kuntakääntäjien verkostoon! Tule mukaan virtuaalisiin tapaamisiimme ja tutustu kollegoihisi ympäri Suomen!

Verkosto perustettiin syksyllä 2020 vastaamaan kääntäjien toiveeseen tiiviimmästä yhteistyöstä, ja sitä koordinoi Kuntaliiton käännöstiimi.

Verkoston Teams-kanavilla voit vaikka vinkata mielenkiintoisista kursseista, pohtia uusia termivalintoja tai tuskailla teknisiä ongelmia. Kerran kuukaudessa kokoonnumme virtuaalisen kahvihetken merkeissä. Verkostossa on yli 50 jäsentä eri puolilta maata, joukossa niin kielenkääntäjiä kuin muita käännösten parissa työskenteleviä asiantuntijoita.

Liity jäseneksi ottamalla yhteyttä verkoston yhteyshenkilöön Linn Wilhelmssoniin osoitteessa linn.wilhelmsson@kommunforbundet.fi.