ARA-palveluasuntokiinteistöjen hallinta siirtyy hyvinvointialueelle - mitä tulee huomioida?

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Webinaari
Hinta (ilman ALV)
0.00€

Keskitymme välivuokrattujen palvelu- ja tukiasuntojen siirtymiseen hyvinvointialueille. Käymme läpi myös asukkaiden vuokrasopimusten siirtymistä erilaisissa hallinnollisissa toimintaympäristöissä.

Kaikki aihetta sivuavat kysymykset ovat tervetulleita - Teams-yhteyden avulla voimme vapaasti keskustella toimintatavoista ja niiden perusteista.

Ohjelma:

• Tilannekatsaus: sote-tilojen hallinta siirtymässä kunnilta HVAlle ja HV-alueiden kiinteistö- ja tilayksiköt organisoitumassa

• Jussi Niemi, tilapalvelupäällikkö, Kuntaliitto

• Mitä ARA-palvelutalon omistajan tulee huomioida?
    • Laura Hassi, asumisen erityisasiantuntija, Kuntaliitto

• Kunnallisesta vuokranantajasta hyvinvointialueen vuokranantajaksi? Miten ilmoitat tietojen muutokset Kelaan
    • ​​​​​​​Henriikka Hoffrén, tuoteomistaja, palvelutoiminnan kehittäminen, Kela

Kommenttipuheenvuorot:

• Taina Ruhala, toimitusjohtaja, Haapajärven vuokratalot
  • Kati Kaukoniemi, palvelupäällikkö, Espoon kaupunki/asuntoyksikkö

Ilmoittaudu webinaariin viimeistään 28.10.2022.

Kuntaliiton ratkaisut teknisen toimen osaajapulaan

Tutustu Kuntaliiton ratkaisuihin!