Kuntaviestijöiden webinaari: sisäinen viestintä erikokoisissa kunnissa

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Webinaari
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Työyhteisön sisällä kulkeva tieto on tärkeä tukijalka toimivalle organisaatiolle. Sisäistä viestintää on mahdollista järjestää eri tavoin. Webinaari avaa sisäisen viestinnän tilaa erikokoisissa kunnissa: MIkkelissä, Alavudella ja Oulussa.

Maksuttoman tapahtuman järjestää Kuntaliitto. Mukaan ovat tervetulleita kunnissa, kuntayhtymissä ja kuntataustaisissa organisaatioissa työskentelevät. Osallistumislinkki on pyydettävissä viestinnän asiantuntija Riikka Komulta: riikka.komu@kuntaliitto.fi

Tervetuloa mukaan kuntien viestijöiden tapaamiseen!

Tapaaminen järjestetään 14.-15.5.2024 Kuopiossa. Kattoteemoina ovat demokratian vahvistaminen, vaikuttamisviestintä ja tekoäly viestinnässä. Osallistua voivat kuntien ja kuntataustaisten organisaatioiden sekä hyvinvointialueiden viestijät. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan.