Lähikoulutus

Sokos Hotel Tripla Pasila
Tapahtuman järjestäjä
Suomen Kuntaliitto ry ja FCG Oy

Osaamista yhdessä - ammatillinen koulutus -tapahtuma on syksyn tärkein ammatillisen koulutuksen johdon, asiantuntijoiden ja luottamushenkilöiden sekä kaikkien alan toimijoiden kohtaamispaikka!

Ammatillisen osaamisen tapahtuma tuotetaan Suomen Kuntaliiton, Ammatillisen koulutuksen kehittämisyhdistys AMKE:n, Sivistystyönantajat Sivistan ja FCG:n yhteistyönä.

Tapahtumassa tarjolla aina ajankohtaisimmat ja tulevaisuuteen suuntaavat alustukset sekä asiantuntevat keskustelut. Tilaisuus tarjoaa myös erinomaisen mahdollisuuden koko kentän yhteisille keskusteluille ja verkostoitumiselle.

Tänä vuonna teemoina mm.:

• Kuntien, hyvinvointialueiden ja koulutuksen järjestäjien yhteistyö
  • Työllisyyden ja ammatillisen koulutuksen yhdyspinnat
  • Verkostoyhteistyö ja ekosysteemin rakentaminen ammatillisessa koulutuksessa
  • Ammatillinen koulutus muuttuvassa maailmassa
  • Luottamushenkilöt ja hallituksen jäsenet ammatillisen koulutuksen edunvalvonnan toimijoihin

Tutustu tarkemmin päivien ohjelmaan, ilmoittautumiseen ja hintatietoihin täällä.