Yhteiset digiratkaisut kuntaverkosto

Demo eVaka - varhaiskasvatuksen toiminnanohjausjärjestelmä

Kuvituskuva. Kaksi aikuista naista ja pitkähiuksinen tyttö selin kameraan.

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Verkkokoulutus
Tapahtuman järjestäjä
Suomen Kuntaliitto ry

Tämä tilaisuus on jatkoa 24.8 eVaka yleisesittelylle. Demossa ei toisteta eVakaan liittyviä perusasioita, vaan keskitytään järjestelmän toiminnallisuuksien esittelyyn.

Varhaiskasvatuksen eVaka-tietojärjestelmän käyttödemossa esitellään eVakan päätoiminnallisuudet järjestelmää käyttäen. Osallistujien toivotaan osallistuvan ensin 24.8.2023 Digisumpeilla pidettävään eVakan yleisinfoon, jossa kerrotaan perustietoja eVakasta ja järjestetään myös lyhyt käyttödemo. Yleisinfon aikana on saanut esittää toiveita 5.9. järjestettävän pidemmän käyttödemon painotuksista.

Tämä tilaisuus järjestetään yhteistyössä Kuntaliiton ja eVakan kehittäjäkuntien Espoon, Tampereen, Oulun ja Turun kanssa.

Huom! Yleisinfoon 24.8  kannattaa osallistua, jotta saat varsinaisesta demosta enemmän irti. Demotilaisuudessa ei toisteta infossa esitettyä perustietoa järjestelmästä. Yleisinfo järjestetään Kuntaliiton Digisumpeilla, joka on viikoittainen teams-tilaisuus. Tätä varten osallistujan tulee liittyä tapahtuman ajaksi Digisumppien työtilaan. Ohjeet työtilaan liittymistä varten löytyvät: www.kuntaliitto.fi/digisumpit

Ilmoittautuminen demotilaisuuteen on nyt päättynyt ja ilmoittautuneille on lähetetty osallistumislinkki teams-kalenterikutsuna.

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.