Kuntien digitalisointiviikko 5.6.-9.6.2023

Hybriditapahtuma: Helsinki & Teams
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Kuntien digitalisointiviikko on Kuntaliiton teemaviikko. Vuonna 2023 kuntien digiviikko järjestetään 5-9.6. Digiviikon tavoitteena on nostaa digitalisaatioon liittyviä kysymyksiä laajempaan keskusteluun erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Digiviikon osana FCG järjestää Kuntien digitalisointipäivät. Ohjelma ja lisätiedot päivittyvät tapahtuman omalle sivulle.

Mitä teemaviikko pitää sisällään?

Teemaviikon monipuolinen ja ajankohtainen ohjelma koostuu webinaareista, verkkokeskusteluista, työpajoista ja miniseminaareista. Lisäksi viikon aikana nostetaan esiin erilaisia julkaisuja, podcasteja, blogeja, mielipiteitä ja pohdintoja koskien kuntien digitalisoitumista. Vaikka et ehtisi osallistua itse tilaisuuksiin, kannattaa viikon aikana seurata myös Kuntaliiton viestintää.

Kuinka pääsen mukaan?

Kuntaliiton järjestämä ohjelma on maksutonta, mutta voi vaatia ilmoittautumisen. Ilmoittautumisten avulla saamme tietoa eri teemojen kiinnostuksesta ja keitä kyseinen ohjelma kiinnostaa.