webinaari 27.10.2023 klo 9-11

Kuntien ja hyvinvointialueiden yhdyspintafoorumi: ikäihmisten palveluiden yhdyspinnat

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Helsinki
Kunta-TV
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto ja Hyvil

Kuntien ja hyvinvointialueiden yhdyspintoihin liittyviä kysymyksiä käsitellään kerran kuussa järjestettävässä yhdyspintafoorumissa. Lokakuun foorumin teemana on ikäihmisten palveluiden yhdyspinnat.

Yhdyspintafoorumin kohderyhmänä ovat kuntien ja hyvinvointialueiden viranhaltijajohto, henkilöstö ja luottamushenkilöt sekä sidosryhmien edustajat. Foorumin tavoitteena on lisätä tietoa yhdyspintoihin liittyvistä ajankohtaisista asioista sekä jakaa hyviä käytänteitä kunnista ja alueilta.

Osallistujilla on mahdollisuus ilmoittautumisen yhteydessä esittää kysymyksiä joita tilaisuudessa toivotaan käsiteltävän.

Yhdyspintafoorumit järjestetään yhteistyössä Hyvinvointialueyhtiö Hyvil Oy:n kanssa.

ilmoittaudu tästä

9.00 Avaussanat,
Satu Karppanen, neuvotteleva virkamies, Sosiaali- ja terveysministeriö​

9.05 Tilannekatsaus yhdyspinnoista