webinaari 26.5.2023 klo 9-11

Kuntien ja hyvinvointialueiden yhdyspintafoorumi:Työllisyyden edistäminen

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Helsinki
Tapahtumapaikka
Kunta-TV
Hinta (ilman ALV)
0.00€
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Kuntien ja hyvinvointialueiden yhdyspintoihin liittyviä kysymyksiä käsitellään kerran kuussa järjestettävässä yhdyspintafoorumissa. Toukokuun foorumin teemana on työllisyyden edistäminen.

Yhdyspintafoorumin kohderyhmänä ovat kuntien ja hyvinvointialueiden viranhaltijajohto, henkilöstö ja luottamushenkilöt sekä sidosryhmien edustajat. Foorumin tavoitteena on lisätä tietoa yhdyspintoihin liittyvistä ajankohtaisista asioista sekä jakaa hyviä käytänteitä kunnista ja alueilta.

Osallistujilla on mahdollisuus ilmoittautumisen yhteydessä esittää kysymyksiä joita tilaisuudessa toivotaan käsiteltävän.

ilmoittaudu tästä:

Ohjelma:

9.00 Avaussanat: Timo Reina, varatoimitusjohtaja, Kuntaliitto

9.05 Tilannekatsaus yhdyspinnoista, Liisa Jurmu, projektipäällikkö, Kuntaliitto

9.15 Työllisyyden yhdyspinnoista, Jari Lindström, projektikoordinaattori

9.30 Työ- ja elinkeinoministeriön terveisiä valmistelusta, Hanna Liski-Wallentowitz, neuvotteleva virkamies, Työ- ja elinkeinoministeriö

9.45 Osaamisen kehittäminen osana palveluintegraatiota, Riikka-Maria Yli-Suomu,   kuntayhtymän johtaja, Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä Keuda

Hyvät käytänteet kunnista ja alueilta:

10.00 Mira Sillanpää, työllisyysjohtaja, Hämeenlinnan kaupunki

10.15 Tarleena Rantanen, Työllistymistä ja toimintakykyä edistävien palvelujen päällikkö, Kanta-Hämeen hyvinvointialue

10.30 Paneelikeskustelu työllisyyden edistämisen yhdyspinnoista
Jari Lindström, projektikoordinaattori, Kuntaliitto