Taloustorstai

Päättymispäivä
Kunta
Helsinki, Kuntatalo

Taloustorstai on kanava nopeaan tiedonvälitykseen, ajankohtaisten asioiden esille nostoon ja keskustelun pohjaksi. Taloustorstai käsittelee kuntatalouden ajankohtaisia aihepiirejä Kuntaliiton talousyksikön asiantuntijoiden johdolla. Myös osallistujilla on mahdollisuus osallistua Taloustorstaihin ja saada vastauksia kysymyksiinsä.

Taloustorstai-lähetykset ovat maksuttomia. Suorat lähetykset ja tallenteet tuottaa Kunta.tv. Taloustorstai-tilaisuuksista ilmoitetaan mm. Taloussähköpostilistoilla. Voit liittyä listoille täältä.

Seuraava Taloustorstai 8.6.2023 klo 9.30-12.00.

Ilmoittautumalla lähetykseen saat vastausviestinä mahdollisuuden lisätä osallistumislinkillä varustetun kalenterivarauksen suoraan kalenteriisi. Vain ennakkoilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkit tilaisuuden materiaaleihin mahdollisimman pian tilaisuuden jälkeen.
Ilmoittaudu mukaan täältä.

Taloustorstain 8.6.2023 klo 9.30-12.00 ohjelma:

• 9.30 Tervetuloa Taloustorstaihin! Minna Punakallio
  • 9.35 Kuntatalous hallitusohjelmassa, Timo Reina
  • 10.00 Kuumimmat kuulumiset valtionosuuksista, Olli Riikonen
  • 10.30 Kuntalaisten osallistumisesta hyötyä kuntatalouteen? Tuula Tiihonen (Sitra) ja Sami Miettinen (FCG); kommenttipuheenvuorot Jukka Männikkö (Tampere) ja Mika Suomalainen (Vieremä)
  • 11.10 Talousraportoinnin tilanne, Denis Galkin (Valtiokonttori)
  • 11.30 Ajankohtaista kuntataloudesta, Sanna Lehtonen
  • 11.50 Asiaa taloustavarasta -haastevideo