Kuntaliiton infotilaisuus TE-uudistukseen liittyen

Verkkokoulutus
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Kuntaliiton TE-palvelut 2024 -infotilaisuuksien sarjassa pureudutaan TE-palvelut 2024 -uudistuksen eri teemoihin, jotta kunnat saavat kaiken mahdollisen tiedon uudistuksen valmistelun ja keskustelun tueksi.

Vuoden viimeisen infotilaisuuden teemana on viestintä, joka nousee keskeiseen rooliin koko uudistuksen onnistumisen näkökulmasta. Uudistuksen yhteisiin pääviesteihin ja tavoitteisiin sitoutuminen lisää uudistuksen onnistumisen mahdollisuuksia.

Aiheina mm. Miten uudistusta sanoitetaan ja mitkä ovat uudistuksen pääviestit ja tavoitteet?

Mitä palvelujen markkinoinnissa kannattaa huomioida ja mitä asioita henkilöstön siirtoon liittyen on kuntien viestinnässä huomioitava. Tilaisuudessa asiaa myös työllisyysalueiden nimeämisestä.

Tilaisuus on tarkoitettu laajasti kuntien johdolle, luottamushenkilöjohdolle, TE-uudistuksen valmistelijoille sekä viestijöille.

Tule linjoille kuulemaan ja keskustelemaan uudistuksen viestinnän ajankohtaisista asioista!

Ohjelma 13.12. klo 14.00:

• Kohti uutta elinvoimakuntaa - miten TE-uudistusta sanoitetaan,
    viestinnän asiantuntija Hanna Lassila, Kuntaliitto
  • TE-uudistus Kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat KT:n viestinnällisestä näkökulmasta,
    johtava viestinnän asiantuntija Mervi Itkonen, Kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat KT
  • Viestintä Tampereen seudun työllisyysalueen valmistelussa,
    projektipäällikkö Minna Koivunen, Tampereen kaupunki
  • Yhteiskehittäminen ja osallistaminen Vaikuttavat työllisyyspolut -hankkeessa,
    projektipäällikkö Jaana Lauhkonen, Kouvolan Kaupunki

Seuraa lähetystä tästä (Studiolinjat)

TE-palvelut 2024 -uudistus Kuntaliiton verkkosivuilla