Webinaari

Webinaari
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto, TEM ja KEHA-keskus

TE-palvelujen uudistusta koskeva lakiesitys on parhaillaan eduskunnan käsittelyssä. Lait on tarkoitus vahvistaa maaliskuussa 2023. Samanaikaisesti eduskuntakäsittelyn kanssa uudistuksen toimeenpanovaiheen valmistelu on käynnistynyt yhteistyössä kaikkien tahojen kanssa, joita asia koskettaa.

TEM, Kuntaliitto ja KEHA-keskus toivottavat teidät lämpimästi tervetulleiksi info-webinaariin 16.1.2023 klo 8-9.

Kertaamme tilaisuudessa uudistuksen taustoja: miksi se tehdään ja mitä on tehty tähän mennessä. Kuulemme TEMin, Kuntaliiton ja TE-hallinnon puheenvuorot. Suuntaamme myös katseen tulevaan eli siihen, miten toimeenpanoa valmistellaan juuri nyt sekä parin seuraavan vuoden ajan.

Puhujat:

• Ylijohtaja Tiina Korhonen, työ- ja elinkeinoministeriö
  • Kehittämispäällikkö Erja Lindberg, Kuntaliitto
  • Johtaja Tiina Keränen, Lapin työ- ja elinkeinotoimisto
  • Johtava asiantuntija Tanja Ståhlberg, työ- ja elinkeinoministeriö

Webinaari striimataan Kunta.tv:n kautta ja se on tarkoitettu laajasti TE-hallinnon, kuntien sekä sidosryhmien asiantuntijoille. Tapahtumasta tulee myös tallenne.

Osallistu Kunta.tv:n lähetykseen tämän linkin kautta.