Webinaari kuntien viestijöille: Kuntien kansainvälisen viestinnän organisointi

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Webinaari
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

""

Miten kunnat ovat organisoineet kansainvälisen viestinnän? Kuka tekee ja mitä? Miten yhteistyö hoituu kuntien sisällä, ja kenties myös välillä?

Webinaarissa käsittelemme kuntien kansainvälisen viestinnän organisointia.

Iltapäivän aikana ohjelmassa on muun muassa:

• Kansainvälisen viestinnän kehittäminen Jyväskylän kaupungilla, Satu Heikkinen, Jyväskylän kaupunki.
  • Heidi Matinlassi, Pietarsaaren seudun kehitysyhtiö Concordia.
  • Keskustelua ja kokemusten vaihtoa.

Maksuttoman tapahtuman järjestää Kuntaliitto. Mukaan ovat tervetulleita kunnissa, kuntayhtymissä ja kuntataustaisissa organisaatioissa työskentelevät. Ensisijaisesti tilaisuus on ajateltu viestinnän ja kansainvälisen toiminnan ammattilaisille, mutta mukaan voivat tulla myös muut kuntasektorin ammattilaiset.

Tutustu myös

Tervetuloa mukaan kuntien viestijöiden tapaamiseen!

Tapaaminen järjestetään 14.-15.5.2024 Kuopiossa. Kattoteemoina ovat demokratian vahvistaminen, vaikuttamisviestintä ja tekoäly viestinnässä. Osallistua voivat kuntien ja kuntataustaisten organisaatioiden sekä hyvinvointialueiden viestijät. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan.