Webinaari kuntien viestijöille: Tekoälyn käyttö viestinnässä ja kuntien viestintäkyselyn tulokset

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Webinaari, Teams.
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Miten kunnissa jo käytetätään tekoälyä viestinnässä? Mitä on suunnitteilla tulevalle vuodelle tekoälyn suhteen? Millaisia ovat kuntien viestintäkyselyn tulokset? Muun muassa näitä asioita käsitellään kuntien viestijöiden webinaarissa marraskuun lopulla.

Ohjelmassa ainakin:

• Mitä hyötyä Kuntalehdestä on kuntien viestijöille? Päätoimittaja Jarkko Ambrusin, Kuntalehti. 10 min.
  • Kuntien viestintäkyselyn 2023 tulosten esittely. Tony Hagerlund, Kuntaliitto. 20 min.
  • Tekoälyn käyttö viestinnässä
    • Kaisu Tolvanen, Vantaa.
    • Liisa Hupli-Oinonen ja Jonna Mielonen-Jumisko, Imatra.
    • Tuuli Jansson, Taivassalo.
    • Anni Hyvärinen, Savitaipale.
    • Tony Hagerlund, Kuntaliitto.

Webinaari on osallistujille maksuton. Osallistua voivat vain kunnissa tai kuntataustaisissa organisaatiossa työskentelevät.

Muualla Kuntaliitto.fissä

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.

Tervetuloa mukaan kuntien viestijöiden tapaamiseen!

Tapaaminen järjestetään 14.-15.5.2024 Kuopiossa. Kattoteemoina ovat demokratian vahvistaminen, vaikuttamisviestintä ja tekoäly viestinnässä. Osallistua voivat kuntien ja kuntataustaisten organisaatioiden sekä hyvinvointialueiden viestijät. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan.