Teams-tilaisuus

Esi- ja perusopetuksen tuen uudistaminen - missä mennään?

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Verkkokoulutus
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto ja opetus- ja kulttuuriministeriö

Kuntaliitto järjestää yhteistyössä opetus- ja kulttuuriministeriön kanssa tilaisuuden, jossa käydään läpi ajankohtaista tietoa esi- ja perusopetuksen tuen uudistamisesta. Hallitusohjelman mukaisesti esi- ja perusopetuksen tuki uudistuu ja lainsäädännön valmisteluprosessi on käynnissä.

Tilaisuus toteutetaan tiistaina 19.3. klo 13-14.15 Teamsilla. Tilaisuus on suunnattu ensisijaisesti kuntien sivistysjohdolle ja opetustoiminnasta vastaaville viranhaltijoille. Tilaisuuteen osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumista. Ilmoittaudu viimeistään 15.3.2024 tämän linkin kautta.

Tilaisuus on suomeksi, mutta kysymyksiä ja kommentteja saa esittää ruotsiksi.

• Tervetuloa tilaisuuteen, Irmeli Myllymäki, kehittämispäällikkö, Kuntaliitto
  • Esi- ja perusopetuksen tuen uudistamisen ajankohtaiskatsaus, Erja Vitikka, opetusneuvos, opetus- ja kulttuuriministeriö
  • Keskustelu ja yhteenveto, Mari Sjöström, erityisasiantuntija, Kuntaliitto

Liity tilaisuuteen tästä