Kysymystilaisuus kunnille jätehuolto- ja siivouskustannusten ilmoittamisesta (SUP)

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Verkkokoulutus
Teams
Tapahtuman järjestäjä
Suomen Kuntaliitto ry ja ELY

Pirkanmaan ELY-keskus ja Kuntaliitto ry järjestävät kunnille suunnatun kysymystilaisuuden jätehuolto- ja siivouskustannusten (SUP) ilmoittamisesta keskiviikkona 24.4.2024 klo 9.00–10.00

Tilaisuus järjestetään Teamsin välityksellä. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille. Vapaamuotoisen tilaisuuden tarkoituksena on, että kunnat voivat vapaasti kysyä mieltä askarruttavia kysymyksiä kuntia jätelain mukaisten jätehuolto- ja siivouskustannusten ilmoittamisesta. Osallistujat voivat jättää kysymyksensä myös ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautuminen ja ennakkokysymykset tulee tehdä viimeistään maanantaina 22.4.2024 mennessä erillisen ilmoittautumislomakkeen kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/113B971259877223.

Tilaisuuteen ilmoittautuneille lähetetään erikseen osallistumislinkki tilaisuuteen lähempänä ajankohtaa.

Lisätitetoja aiheesta; Kertakäyttömuoviroskat osana puhtaanapitoa | Kuntaliitto.fi

Kuntaliiton asiantuntijat, jotka voivat kertoa lisää

Löydä lisää sisältöä samoista teemoista
Kuvituskuva.

EU-vaalit ovat kuntavaalit

Tutustu EU-vaalikauden tavoitteisiimme

Kuntaliiton ratkaisut teknisen toimen osaajapulaan

Teknisen alan työvoimapula on pahenemassa. Kunnista puuttuu kaavoittajia, rakennustarkastajia, kiinteistöinsinöörejä ja rakennuttajia sekä monia muita maankäytön, rakentamisen ja infrapalvelujen ammattilaisia.

Tutustu Kuntaliiton ratkaisuihin!